Κάμψη πέους (Νόσος Peyronie): Tι σημαίνει;

πεους

Η νόσος Περονί (Peyronie) είναι η πάθηση κατά την οποία στο πέος αναπτύσσεται ινώδης ιστός ο οποίος προκαλεί κάμψη και πόνο κατά τη διάρκεια της στύσης. Η κάμψη από μόνη της δεν είναι λόγος ανησυχίας, ωστόσο όταν συνοδεύεται από πόνο κατά τη διάρκεια της ερωτικής διέγερσης, η επίσκεψη στον ιατρό σας προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες διαγνωστικές εξετάσεις, είναι επιτακτική ανάγκη. Εκτός από τον πόνο, η νόσος Περονί μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εμπόδιο στην διατήρηση της στύσης (στυτική δυσλειτουργία) αλλά και μείωση του μεγέθους του πέους με αποτέλεσμα πολλοί άνδρες να βιώνουν άγχος για την στύση αλλά και την απόδοσή τους.

Από τη έγκαιρη διάγνωση προκύπτει και το κατάλληλο θεραπευτικό σχήμα, το οποίο θα φροντίσει η νόσος να μην επιδεινωθεί, αλλά και να βελτιωθούν τα συμπτώματα της. Ακόμα και αν πάσχετε από τη νόσο Περονί για αρκετό καιρό, η κατάλληλη θεραπευτική αγωγή θα βοηθήσει σημαντικά στην ανακούφιση από τον πόνο, την κάμψη αλλά και το μέγεθος.

Τα πρώτα σημάδια και συμπτώματα της νόσου Περονί μπορεί να εμφανιστούν αιφνίδια ή να αναπτυχθούν σταδιακά. Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα περιλαμβάνουν:

• Σχηματισμό ινώδους ιστού

Στη νόσο Περονί σχηματίζονται πλάκες από ινώδη ιστό κάτω από το δέρμα του πέους, οι οποίες είναι ανιχνεύσιμες κατά την ψηλάφησή του.

• Κάμψη πέους

Το πέος εμφανίζει σημαντική κάμψη είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω , είτε πλαγίως, ανάλογα με το που έχουν σχηματιστεί οι πλάκες.

peyronie