Σεξουαλική υγεία: Πότε η επίσκεψη στον γιατρό είναι απαραίτητη

να δειτε γιατρο

Κατά τη διάρκεια τη ζωής του ένας άνδρας μπορεί να βιώσει σεξουαλικά προβλήματα, μία ή περισσότερες φορές. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να είναι από χαμηλή σεξουαλική επιθυμία και αδυναμία διατήρησης στύσης, μέχρι ανικανότητα επίτευξης στύσης και πρόωρη εκσπερμάτιση. Σε ποιες περιπτώσεις όμως είναι αναγκαία η επίσκεψη σε γιατρό;

Στυτική δυσλειτουργία

Η στυτική δυσλειτουργία ορίζεται ως η ανικανότητα επίτευξης ή διατήρησης της στύσης. Αν και αποτελεί προβληματισμό για μεγάλο αριθμό ανδρών ανεξαρτήτου ηλικίας, είναι η πάθηση για την οποία οι άνδρες δεν αναζητούν θεραπεία. Μπορεί να είναι απόρροια κάποιου προβλήματος υγείας, τρόπου ζωής ή λήψης φαρμάκων, αλλά μπορεί και να έχει ψυχολογική βάση.

Αν παρουσιάζετε στυτική διαταραχή επισκεφθείτε το γιατρό σας. Ακόμα και αν δεν συντρέχει κάποιο θέμα υγείας, υπάρχει πληθώρα θεραπευτικών επιλογών για να την αποκατάσταση της στύσης σας.

Πρόωρη εκσπερμάτιση

Πρόωρη καλείται η εκσπερμάτιση η οποία συμβαίνει σε λιγότερο από ένα λεπτό μετά τη διείσδυση. Συμβαίνει σε άνδρες όλων των ηλικιών και τα αίτια της μπορεί να είναι εξίσου ψυχολογικά και βιολογικά.

Η συζήτηση με το γιατρό είναι απαραίτητη για να διαλευκανθεί η αιτία και σύμφωνα με αυτή ο άνδρας να κατευθυνθεί σε θεραπεία. Το ζητούμενο της θεραπείας είναι η ανάκτηση του ελέγχου της εκσπερμάτισης.

Έλλειψη επιθυμίας

Η επιθυμία για ερωτική επαφή μπορεί να μειωθεί με την ηλικία, κάτι το οποίο μπορεί να οφείλεται ακόμα και κάποια οργανική πάθηση. Όμως και σε αυτήν την περίπτωση η γνώμη του ειδικού είναι ζωτικής σημασίας.

Για τον άνδρα, η διατήρηση της σεξουαλικής του υγείας είναι πολύ σημαντική. Η σωματική αλλά και ψυχολογική εξέταση είναι πολύ σημαντικές για να βρεθεί η ρίζα του προβλήματος και να μπορέσει να λειτουργήσει φυσιολογικά. Όποια σεξουαλική δυσλειτουργία και αν σας προβληματίζει, η αρχή για τη λύση του προβλήματος ξεκινάει από την επίσκεψη στο γιατρό σας. Η σύγχρονη ιατρική είναι εξοπλισμένη με όλες τις μεθόδους για την αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων που σχετίζονται με την σεξουαλική λειτουργικότητα του άνδρα.